segunda-feira, 7 de setembro de 2009

Música/Estado de Espirito II

Mesmo sabendo que não fui abandonado, sinto- me bastante só, nâo porque me deixaste, mas porque não posso passar todos os momentos contigo e sei que isso é impossivel.


Kamelot- Abandoned (Live)

Once my life was plain and clear I recall Once my ignorance was bliss Nightfall came Like a serpent's kiss To my troubled mind Why my God Have you abandoned me In my sobriety Behind the old facade I'm your bewildered child So take me cross the river wide Binding promises were made On my soul Grand illusions lead astray Ice cold winds swept my heart away Bring me back to you [Helena] I remember a song Like in a dream Where September was long And winter unreal Why my God above Have you abandoned me In my sobriety Behind the old facade I'm your bewildered child So take me cross the river wide

Quantas e quantas vezes perguntei porque tinha sido abandonado, e, mesmo contigo, tenho sempre medo de te perder. Acho que o medo é a pior coisa com a que tenho de lidar quando me refiro a ti. Tudo o resto, acho que é dificl dizê- lo em miseras linhas.

Sem comentários:

Enviar um comentário